FIA

Nu har jag haft mina bloggmarathon som Mary säger att jag får för mig att ha ibland. Men det är ju så, ibland känner man för att blogga och ibland inte. Det är lite beroende på hur mycket tid man har och hur mycket blogglust man har!
Idag hade jag lust att blogga och jag hade mycket jag ville blogga om. De undre inläggen handlar om olika saker... Det händer mycket i mitt liv just nu!

Idag vaknade jag av mig själv eftersom jag inte hade ställt något alarm. Jätteskönt!

Nu ska jag ner på stan och lämna in kryckorna på Luna vårdcentral sen kanske jag går en sväng på stan. Men sen måste jag till Gröndal och träna! Så om det blir en runda på stan får det bli en snabb en!
Ikväll blir det läsa skolböcker som gäller! Har massa att läsa...


Plugghund istället för plugghäst. Varför heter det plugghäst egentligen?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />