FIA

Godmorgon! Eftersom jag inte har någon mobil som jag kan ställa alarm på så vaknade jag av mig själv för ett litet tag sen... Tråkigt nog vaknade jag upp med halsont, det blir vila idag så kan jag nog köra igång igen imorgon med träningen. Eller så kanske halsontet går över efter frukosten, då kan jag nog träna lite senare på dagen?! Jag kände mig trött och hängig redan i onsdags men sen blev det bättre och idag vaknade jag såhär, kul!

Idag ska jag tvätta och läsa lite artiklar som skall vara lästa till morgondagens lektion. En lugn hemmadag helt enkelt. Jag ska fråga pappa om vi kan övningsköra lite ikväll efter tjejernas innebandyträning :)


Lindas och mitt glas från i lördags :) När alla kom dit så fick man varsit glas med sitt namn på som Lina hade gjort i ordning. Tjejerna fick röd färg och killarna blå.. Det var lätt att hålla koll på vems glas som var vems!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />