Emmy

Är helt trött i hela kroppen, kom precis hem från simhallen. Jag, Malin och Cim har simmat i en timme, sen hade vi spa med bodyscrub, ansiktsscrub och hårinpackning i bastun.

Jag har även varit på en intressant förelänsing med Ola Salo idag, han pratade om kreativitet och sjöng massa låtar. Det var kul, han berättade att alla människor strävar efter att bli som Musse Pigg (ordentlig, bra = väldigt trist) men att alla egentligen vill vara som Kalle Anka (vågar bjuda på sig själv = någon som alla tycker om) haha... som sagt var intressant föreläsning :)

Ola hade MYCKET längre skägg idag än vad han har på den här bilden. Först trodde jag att han tyckte att det var snyggt, men sedan berättade någon för mig att det är för att han ska spela Jesus Christ superstar.

Kommentarer
Postat av: Micke

fan emmy, du verkar ju ha skitkul i v-ås. :D men den där föreläsningen låter kul iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />