Emmy

Godmorgon! Jag vaknade för en stund sen, det var fruktansvärt skönt att få sova ut ordentligt!! Nu sitter jag här och äter frukost och kollar på världens sämsta tv-program- våra bästa år! Hahaha det är så hiimla dåligt, värsta dåliga skådespelare och så försöker dom vara roliga fast skämten är megadåliga.. Förstår inte varför jag kollar på det...

Helgen var jättetrevlig, först och främst så hade jag träningssnack med Richard, sen åkte vi och spelade innebandy vilket var väldigt roligt för det var länge sen jag spelade. Sen på fredag kvällen så cyklade vi till vallen (mötte Lena och Maria på vägen, det var trevligt) sen så stod vi och frös hela kvällen och kollade på ett antal 1500m lopp. Efter det hade vi en mysig tacokväll på löpet. Hela gänget var samlat, vi tände ljus och pratade massa skit, sen kollade vi på två SATC avsnitt innan vi fortsatte tjattra. Sedan var det jobb hela lördagen och söndagen som gällde... Fast jag måste säga att söndagskvällen avslutades på ett bra sätt, först en jätteskön distansrunda där jag upptäckte nya grusvägar som jag kan träna intervaller på. Sedan såg jag även massa sidospår som jag ska upptäcka en annan dag. Sedan på kvällen kollade jag på "på spaning med Bridget Jones" och jobbade med mitt projekt. Jag har börjat göra en fondvägg med reklamaffischer. I torsdags när jag kom hem var nästan det det första jag gjorde, rev ut typ 60 bilder till ur Fias alla tidningar. Så nu är väggen ganska full, iallafall så har jag satt upp bilder så högt jag kan nå. Måste få lite hjälp att täcka den sista metern upp till taket innan mitt projekt är klart!


 Såhär trött kommer jag säkert bli efter dagens grupparbete, men jag ska träna bort tröttheten med massa styrka och bollövningar ikväll!

Kommentarer
Postat av: majzan

KLAGA INTE PÅ VÅRA BÄSTA ÅR! SKRIV EN OFFENTLIG URSÄKT TILL PROGRAMMET ANNARS PRATAR JAG ALDRIG MER MED DIG :(

2008-09-15 @ 12:44:58
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 12:48:29
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />