Emmy

Om exakt tre timmar sitter jag på tåget påväg hem. Ja jag vet att mitt hem numera är i Västerås men sedan har ju mitt "hem hem" i södertälje. Det ska bli skönt att komma hem och träffa familjen, krama alla hundar och imorgon får jag ju dessutom träffa Sanna och Mary :D Helgen kommer sedan att bestå av jobb både lördag och söndag!

Det känns som att jag har bott i Västerås hur länge som helt nu, men jag har faktiskt bara bott här i typ tre veckor inte ens det. Det har hänt så himla mycket under dessa veckor och jag har haft så sjukt kul!!! Jag trivs och mår JÄTTEBRA för tillfället, hoppas att det kommer fortsätta vara såhär bra :D


Här är våra vackra tårtor från tårbakningstävlingen. Juryn bedömde utseende, hur bäveraktig tårtan var, hur den smakade och motiveringen. VÅR TÅRTA VANN! Vi hade gjort den som är brun, blå och vit. Det bruna föreställer en bäverhydda och några bävrar och det blåa är som ni kanske redan har förstått vatten. Vi hade dragit ihop en historia om de små ensamma, ensamma, ensamma bävrarna som fann varandra på MDH och sedan var de inte ensamma längre (vår historia var lite längre men nu berättar jag den kortfattat)  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />