Emmy

Åh vad glad är just nu! Solen skiner, jag är ledig, och jag är inte längre EN NOLLA utan en 7.5!!!! Vi hade redovisning idag och efteråt så fick vi tillbaka arbetet och lärarna sa att vårat arbete var bra och att vi hade blivit godkända! Yes, nu är den första kursen avslutad - det känns fruktansvärt bra måste jag säga.

Nu ska jag laga lunch, jag ska göra vitlökpotatismos och en gratäng med choritzo och blomkål i ugnen - MUMS! Sedan har jag snart tvättid och ikväll är vi ett gäng som ska till simhallen och simma.. Men fram tills dess ska jag nog gå en promenad i det fina vädret och låta solens strålar fylla mig med energi...

På måndag börjar nästa kurs (pedagogik), fram tills dess ska jag bara njuta av livet och ha kul :D


Kommentarer
Postat av: M

Låter härligt :O) PUSS <3

2008-09-24 @ 18:02:02
Postat av: ciissiii

jaa visst är det häärligt med sooolen :D Dagen kan inte bli annat än bra =)

2008-09-24 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />