Mary' Vad ska jag plugga nu då?

Nu sitter alla fysik-b:are och skriver provet. Men jag är redan klar. Två timmar satt jag. Herregud. Det räcker. Nu har jag huvudvärk eftersom jag har tänkt så mycket. HAHA. Men ska ut och springa långdistans nu. Skönt med sol. Mums.


Jadu.


En flummig sak idag.

Paui och jag var påväg ut från matsalen (el hon skulle hämta pannkakor). Hon muppade sig och sa hejdå hejdå hejdå till mig hela tiden fast vi skulle ha sällskap bort till maten. Då sa jag att hon liknade Mia och då började hon muppa sig ännu mera. Sen vände hon sig om as-snabbt och mosades rätt in i en 'kraftig' kille. Paui som är gjord av skinn och ben fick världens flygtur bakåt och sen vek vi oss av skratt. Hahahhaaa

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

hehe ;p



vad händer ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />