Mary´' Mumsiga russin har inget på Löp att göra.

När jag gick upp imorse satt det två bakfulla killar i soffan där ute. Stackarna kunde inte sova vidare bra på soffan så de satt och väntade på bättre tider. (bakrunds info, det var ju russinparty läs:löparåterträff: på Löp igår kväll och det gick minst sagt ganska vilt till) Så de började fråga mig vad jag gjorde upp halv åtta en lördagsmorgon. För att inte slösa bort dan, drev jag. De måste trott jag var knäpp.

Jag och Sanna hade låst våran korridorsdörr igår så vi slapp springande folk. haha. Det var nog värt det för grabbsen i soffan berättade att de hade bankats rejält på dörren framåt småtimmarna. Mohahah. Vilken nitlott.

Seriöst ska jag tävla idag. Hellasloppet. Det ska bli intressant. =P=P

Simma lugnt.

terräng sm i våras. mums med terräng va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />