FIA

"It takes just a minute to like it"

Träningen med spårvägen var jobbig och jag gjorde den ännu jobbigare när jag hängde med första gänget i första serien. Klantigt jag vet, jag har ju inte tränat så mycket efter operationen. Det här var mitt andra pass med en grupp, och där springer jag på som jag aldrig gjort annat. Efter första serien var jag helt slut och då hade jag två kvar... Nej usch och fy; idag var det en gnällig fia med syra sista två serierna.

Vi körde 300m intervaller som jag la på under minuten, och när jag sprang gick låten it takes just a minute to like it, ooh baby, runt runt runt i huvudet på mig.. Yeah!

Nu har jag bastat och sitter i min morgonrock och myser. Ska snart upp och plugga lite innan jag ska kolla på ett gossip girl avsnitt :)

Idag har jag pluggat hela långa dagen på sthlms universitet med Linda. Jag hade värsta huvudvärken när jag var på väg till träningen efter 5 timmars plugg.

På tunnelbanan så råkade jag smälla till en kines i ansiktet, med min hand, när tunnelbanan bromsade in.. Pinsamt!


Kommentarer
Postat av: matte

Det var kul att träffa dig..uppvärmningskompis också ;) Lycka till med plugget! ses

2008-10-27 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />