FIA

Det är en röd av många röda dagar idag...

Idag har jag och Pamela gått igenom allting så nu är det bara att plugga in allting som gäller. Vi har sammanfattat allting så nu ska det bara in. Sitta och läsa samma mening om och om igen! I can do it.
Tenta nr 1 är på torsdag och tenta nr 2 är på onsdag nästa vecka..

Sen har jag och Stella varit ute och sprungit, när vi sprang förbi en tant sken hon upp och sa; vad duktig du är!
Efter ett tag reagerade jag och skrek tack  tillbaka, och fortsatte att springa och tänkte ja jag kanske är duktig.. Det är inte många som skulle orkat ut och springa när regnet öser ner och det är kallt. Jag är duktig!

Pamela skulle hem och vila innan plugget och jag skulle hem och träna innan plugget. Vi laddar på olika sätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />