FIA



Örnen, flygplanet pluss många många mer roliga övningar!


Mina armar är helt slut. Jag orkar knappt hålla i saftglaset, förstår själv inte hur jag kan blogga?!
Ikväll har jag kört step/styrka i 75 min, det var en avancerat pass tydligen, det var mitt första pass. Men jag kämpade på bra och hängde med riktigt bra tycker jag :) Nu är jag helt slut men step/styrka var jätteroligt och jobbigt! Det ska jag definitivt göra om! Bra och svängiga låtar och självklart sjöng jag med under några  flygplansvändningar..

Idag har jag snackat lite helgshänt med Pamela och sen har jag tentapluggat. Nu ska jag käka lite och hoppa in i en dusch sen ska jag fortsätta plugga.. Sen ska jag ringa Carro som hade ringt. Juste, sen skulle jag kolla grejen till Emmy också, som hon bad mig göra. Och sen måste hundarna ut och sen måste jag tvätta, eller nej tvätten tar jag imorgon...
 
Mycket att göra, men sånt är livet för Fia ;) I like it!






Kommentarer
Postat av: Coach

Låter ju bra att träningen var bra men när ska du lägga in mitt nummer så du vet att även Richard ringt... Hörs imorgon. sov gott!!

2008-10-20 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />