FIA

Natten till i dag var låång!

Vi var ett gäng som skulle sova i Franssons rum, men gänget blev större och vi tjafsade länge innan vi bestämde oss för hur vi skulle sova. Jag hamnade bredvid en som snarkade mig rätt i örat, alla andra verkade somna ganska snabbt men där låg jag och puttade på personen bredvid för att få den att sluta snarka.. När jag väl lyckats med att få tyst på snarkandet blir jag kissnödig och var tvungen att gå på toaletten. Tillbaka igen så la jag mig för att få några timmars sömn innan jag skulle upp för att åka till jobbet. Men nej nu är det inget snarkande utan nu är det något annat irriterande ljud som aldrig tycks vilja ta slut... Men kom igeeen jag vill sova! Kan inte alla bara vara tysta!

Vid fem så gick Emmy på toaletten och jag följde med eftersom personen bredvid mig hade tagit ett fast grepp om mig och jag kände mig ihopklämd. Jag såg min chans och jag tog den ;) När vi kom tillbaka så har personen lagt sig över hela madrassen och tagit MIN kudde. FAN!

Jag kollade på klockan och insåg att jag skulle upp om en timme..Jag såg en lucka mellan Emmy och Fransson och kröp upp bredvid dom. Jag hade ingen kudde, eller jo min arm, och inget täcke, det var kallt! 

Somnade aldrig utan jag låg vaken och lyssnade på radion som spelades någonstans i huset...
Klockan ringde halv sju och jag gick mot tåget för en seg arbetsdag!  

Jag hatar att jag inte får sova när jag verkligen behöver sova!


Jag berättar mer om återträffen imorgon! Nu ska jag sova :)

Kommentarer
Postat av: matte

Inte en chans i helvete att jag tänker ***** henne!! hahaha..

2008-10-19 @ 22:25:36
Postat av: FIA

Hahaha elleeer huuur ;)

Postat av: Linda

Åh stackare, hur gick jobbet då, vi måste höras och prata igenom kvällen.. ;9 men kul hade vi =)

2008-10-20 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />