FIA

GOD MORGON!

Det första jag gjorde när jag satte mig vid datorn var att kolla vem som vann årets blogg. Det var Kenzas blogg som hade vunnit, gratulerar! Ååhh jag önskar att våran blogg också kunde bli så populär att den får vara med och tävla om att bli årets blogg!! Omöjligt?

Visst vi är inga modeller, vi har inga pojkvänner i andra länder, vi har inga barn som vi kan skriva om, vi har ingen minihund, vi har inga bamsefester och röjbilder som vi kan lägga ut... Men ändå, vi har fyra hundar hemma hos oss som vi kan skriva om, vi lägger upp flummbilder, vi har träffat killar från andra länder, vi skriver om våra söta kusinbarn och vi går faktiskt på fester, tro det eller ej ;)

Men vad ska vi göra för att få mer publicitet? Ännu mer skvaller?

Jag ska snacka med Carro för dom hade haft en tjej på besök som hade haft en känd blogg och tjänat upp till 10 000 kr i veckan. Helt sjukt mycket pengar! Tycker ni inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />