FIA

Idag vaknade jag av att klockan ringde halv 9. Sen pratade jag lite för att väcka rösten för att kunna ringa till Gröndal och boka in mig på två träningspass. Klockan elva ska jag köra core med boll 45 min och klockan halv fem ska jag köra yoga 60min. Mellan passen ska jag hem och käka lunch och plugga..

Jag har alltid velat testa på yoga för det gör så roliga och annorlunda övningar. Jag kommer säkert att vara sämst där men det är skit samma. Jag gör mitt bästa och förhoppningsvis tycker jag om det och fortsätter med det varje vecka. Yoga är bra mot stress har jag hört, asbra ju!
Core med boll blir dagens träningspass för jag skulle köra styrka idag, perfekt att köra och peppas med andra!

På torsdag tänkte jag testa på taijiqigong där det tränas balans, koordination rörlighet, styrka, stabilitet, andningsteknik och avspänning. Yeah!

Gröndal is the shit, som mary brukar säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />