Emmy - sometimes we all have good days!

Det som har harit bra med den här dagen är...
... att jag har verkligen köttat med hemtentan och börjar känna att jag har kontroll på den nu vilket jag inte hade för ett par dagar sedan.
... att jag har tvättat så nu har jag rena strumpor haha
... att jag åt en god lunch, lax är så himla gott mums
... att jag har varit ute och sprungit distans i det fina soliga höstvädret
... att min chef på Tom tits ringde och frågade om jag kunde jobba i helgen, det roligaste är att kommer få jobba med Jossan och Ida
... att jag känner mig jättemycket motiverad att skriva på hemtentan idag än igår, jag vill hinna bli klar med hemtentan tills imorgon så att jag kan vara ledig i helgen.



btw så kom jag precis på att jag har varit hemma fler helger än vad jag har varit kvar här i Västerås, men men så kan det bli ibland och jag åker ju inte hem pga hemlängtan utan jobb och då är dte ok. Iofs så saknar jag min familj också men ni får inte tro att jag är en sådan där typ som inte kan vara ensam för det kan jag faktiskt vara haha ;)


Innan jag återgår till min hemtenta så vill jag bara lägga in en youtubelänk på den bästalåten just nu. Lady gaga har lyckats igen, så hiimla bra :D

Kommentarer
Postat av: M

Du är bara hemma och jobbar....hm...

2008-10-23 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />