Emmy - jag börjar varje dag med att läsa mitt horoskop på www.afrodite.nu

Lejonet

den 14 oktober

VARDAG:

Idag tar du tag i det som känns betungande, och du är mycket klar över vad du vill. Undvik impulsiva beslut.

KÄRLEK/RELATIONER:

På kärleksfronten blir det stadigt bättre. Men du måste själv lägga ner lite arbete för att nå de riktigt höga romantiska höjderna.

PENGAR/ARBETE:

Var försiktig med den tjänst du har så att ingen annan kommer ifråga för den. Pengarna tycks ibland få vingar och försvinna bort.

DAGENS CITAT:

Anonym tänkare -Tala inte så att du glömmer att lyssna.

LYCKONUMMER:

24


DET SOM JAG UPPMÄRKSAMMAR IDAG ÄR "UNDVIK IMPULSIVA BESLUT" FÖR JAG VET ATT JAG KOMMER ATT STÄLLAS INFÖR ETT VIKTIGT VAL IDAG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />