Emmy - ja vad ska man säga?

Jag är inte ensam?
Jag delar mina tankar och min ångest med flera andra?


Jag vill bara spy på min tenta just nu. drömde mardrömmar inatt om att min lärare skrattade åt min tenta, han sa "herreguuud vad dåligt, det ser ut som ett misslyckat högstadiearbete" och jag skreeeeek av ångest och raderade sedan hela tentan och stängde av datorn...

Sen vaknade jag och skyndade mig till datorn och "phwweu" arbetet är kvar. Dock finns ångesten över att det kanske inte duger kvar i min hjärna som vägrar ge med sig och tänka att "men emmy sluta du har gjort ditt bästa, mer kan du faktiskt inte göra" eller "även om prestationen är mindre bra (vilket du inte kan veta fören du har lämnat in den och fått tillbaka den rättad) så är det inte dig det är fel på utan din prestation"

jag säger bara dfjhsdfklgjhasödfghsrgjsdgjsdgjubupeågkdjfg...




Ok så farligt kanske det inte är men jag är så fruktansvärt trött på den och längtar tills ikväll när den är inlämnad för då ska jag försöka glömma bort den och fokusera på att njuta av min plugglediga helg (som iofs inte kommer vara så ledig för jag ska börja läsa i sociologiboken för vi har några kapitel att plöja igenom tills på måndag)...


Hoppas att ni får en trevlig helg, och framförallt vill jag säga till alla som har höstlov att NJUT av ledigheten!

Kommentarer
Postat av: Micke

fan du kämpar ju iaf ;) jag skulle gå under utan lov! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />