Emmy - det enda jag inte gillar med att plugga är tentamensperioderna för då går alla (även jag) in i vår pluggbubbla och är osociala små illrar vid våra studieböcker. LÄNGTAR TILL MÅNDAG!!!!

Du har ett fantastiskt minne. Ska jag bevisa det för dig? Så gärna: Försök glömma något du redan vet! - Harry Lorayne


Jag är trött på att dyka i det akademiska havet så därför ska jag nu bege mig mot simhallen och simma ifrån termer så som representationsproblematik och symbolvärld... Det är relaxsimning nu på kvällen i simhallen, lugn musik och tända ljus, rena rama meditationen!


Dagens bästa var iallafall skypesamtalet med Mary och Sanna, saknar dom jättemycket <3


Såhär kul kan det vara att sticka haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />