Emmy - det är proffsen som får kärleken att dö, snälla snälla säg att du är amatör

Imorgon får jag besök, det blir trevligt och på onsdag får jag också besök och det kommer också bli jättetrevligt! Nu ska jag mysa en stund till i mina nya "förmysigade" soffa haha sen ska jag fortsätta att mysa uppe på mitt sovloft och sen  ska jag sova gott för jag är väldigt trött efter en helg med jobb och resande. Det är verkligen skönt att bara softa runt i mjukiskläder och varm choklad och tända ljus. Det är verkligen meditation på hög nivå - men ännu bättre är att ut och springa och bättre än bäst är en kväll tillsammans med vänner och massa skratt - det är som balsam för själen!

En vecka med mycket att göra väntar, just like I want it! Bland annat så ska jag träffa massa vänner, plugga, träna 8 pass, ha stickjunta och i helgen ska jag på återträffen på löpargymnasiet...



livet är en fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />