Emmy - cosmopolitan och sex and the city the movie

Jag har läst några kapitel i boken nu, men ändå känner jag att jag har lite dåligt samvete eftersom jag har varit ledig hela dagen så skulle jag kunna ha läst fler kapitel. Men så känns det alltid oavsett hur mycket jag har har pluggat så känner jag alltid att "jag kunde ha pluggat liiite till". Men jag har gjort mycket annat idag också, mailat, städat lägenheten, storhandlat osv så så dåligt samvete borde jag inte ha. Nu ska jag cykla iväg till hallen och träna skivstångsstyrka!

Ibland behöver man faktiskt tänka på något annat än plugg och att det regnar utanför...Vad passar då bättre än nyaste cosmopolitan och en bra film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />