Emmy

Dagen har varit bra... jag vaknade upp i Marys rum (har verkligen SAKNAT henne <3), åt en god frukost och sedan sprang vi iväg till törnskogen och tränade blötmosse. Det var rätt jobbigt men det var inte lika roligt som förra året då jag Fia och Fanny hade megaroligt haha... Bjuder på lite bilder från förra året...






Efter träningen snackade jag med min tränare Richard, sen tog jag tåget hem, åt lunch och sen åkte jag, mamma och Fia till ikea. Jag shoppade TUSEN kuddar, min lägenhet kommer bli "sååå cosy" haha. Sen åkte vi hem och åt tacogratäng och nu myser vi i tv-soffan med tända ljus och massa mumsigt att mumsa på!


Kommentarer
Postat av: Emelie

oj här kämpar vi på ser jag! hurtigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />