Mary' Tjuvade lite bilder från NM:s fotosida. Tack tack.


I DK stavar de som krattor


Här står jag och sparkar löv.


Här står S.Öberg med en mkt skeptisk min. (el kanske är det en slags flörtmin ;))

Övrigt folk ;)
fr vä. Anna, Karin ååå Sara.

Startlinjen,
jag blandade mig hej vilt med norskor och danskor.


Typ första 500 el nått.


(Jamen hej snygging.) Najsigt led vi springer på va ?


Eh, jaa. hehe. Å här stapplar jag in i målet.


Här ligger Sara och filosoferar efter målgången.

SLUUUT

Här är länken med alla bilderna + flera
HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D



Besök min blogg och diskutera samhällsfrågor och orrättvisor!



www.sinre.blogg.se

2008-11-18 @ 20:36:12
URL: http://sinre.blogg.se/
Postat av: Anonym

mary-- du e söööööööööööööööööööötast---- puss

2008-11-19 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />