Mary' Allt jag tänker på hänger på min arm.

Såhär ser min arm ut nuförtiden..



Från vänster:
1. Det armbandet fick jag av Fia, hon hade köpt fyra typ likadana. Sen frågade Sanna om hon fick ett då kom de på att vi kunde få var sitt, jag Em, Fi å Sa. Så förhoppningsvis pryder det deras armar också. Hihi.

2. M <3 M. Marcus har typ ett likadant. Fast han har ett nyckel och jag låset. (nyckeln till mitt hjärta, gud så klyschigt ;))

3. Mitt personliga favoritarmband. Vet inte var de kommer ifrån.

4. Fått av Sanna när jag fyllde 18, hon har ett likadant. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 3 är "lånat" från mammas lilla samling./mam

2008-11-27 @ 14:34:13
Postat av: Anonym

nr 3 är "lånat" från mammas lilla samling./mam

2008-11-27 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />