FIA

GOD MORGON! GOD MIDDAG! GOD KVÄLL!

Jag hade svårt för att somna igår eftersom det tjöt i mina öron efter musiken.. Men på något sätt lyckades jag somna och nu sitter jag här, har precis kommit hem från jobbet. Rösten är inte hel efter allt sjungande och skrikande. När man är ute och träffar på någon man känner så skriker man det fjolligaste man kan och springer fram och kramar om personen. Standarden är att fråga hej hur mår du eller vad gör ni här? Jag träffade många bekanta igår och det blev mycket skrik och mycket dans.. Det var mycket folk men ändå inte så mycket som jag hade trott så det var skönt att man kunde dansa lite fritt och inte som packade sillar. Klädvalet blev en hemmagjord klänning av en klänning och ett linne. Tyvärr tog inga kort eftersom min mobil la av, igen...

En gammal klasskamrat var entrevärd, haha coooling ;) Det var kanske därför hans minderåriga brorsa var där inne!?
X och Y har äntligen blivit tillsammans, gulligt par.
Men en viss Y tycks inte tycka det?
Y hade ett missat samtal från någons nummer i natt, kanske ett fks- samtal?
Y fick något äckligt på kjolen och Y klev i något äckligt.
Det höll på att förstöra kvällen.. 
 
Men det gjorde det inte utan det blev en toppenkväll/natt! 

 Hon -Det finns massa tjejer här inne, titta bara; hon där kanske,
  eller varför inte hon där?
Han - Men det är ju dig jag vill ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />