FIA ` Aerobicspöke + två varför frågor

Jag körde aerobic tidigare ikväll och det enda jag kunde tänka på var hur otroligt vit jag var..

Jag såg bara mig själv bli vitare och vitare i spegel..  Jag tittade ut och såg bara ännu mera vitt. Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra"  - Allt blir så mycket ljusare!
Haha under hela passet tänkte jag på att vilket som var bäst, fortsätta vara lika kritvit, börja sola solarium, använda brun utan sol grejer...  Varför är det så pinsamt att vara vit?

Sen började jag tänka på varför jag alltid ställer mig längst bak.. Som många andra också gör..
Varför är det så pinsamt att ställa sig längst fram i salen?
Alla ställer sig alltid så långt bak som det går.. Det är sällan någon går in i salen och ställer sig längst fram.. Varför är vi så rädda för att stå längst fram? Varför vill vi stå så långt bak? För att vi skäms,vad skäms vi  för?
Vi kan inte göra mer än vårt bästa! Vi måste sluta jämföra oss med andra och börja leva livet.

Nästa gång ska jag gå in i salen och ställa mig längst fram. Även fast jag kommer att skratta smått för mig själv när jag ser mina icke lika rörliga övningar, men vad gör det? Jag ska göra mitt bästa.

Jag måste börja leva livet!
Leva i nuet och inte blicka så mycket framåt..







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />