FIA

Det har varit ett fullspäckat schema hela veckan! Och det är först nu som jag kan sätta mig framför datorn och surfa runt, och blogga såklart ;)

I onsdags åkte familjen till London och vi kom hem igår runt 5 tiden. Då satte jag i gång med lussebullbak med Emsan och Mary som redan var i full gång. Det blev inga vanliga lussbullar utan fiemmavarianter, våra namn, stooora katter, pyttesmå lussekatter.. Efter det muppade vi lite framför tvn och sen skjutsade dom ner mig och Mary till stan för vi skulle på ladies night på Stanleys. Det bjöds på champange och stripshow.. Det var väldans roligt! "Heeelt crazy"

Idag har vi tränat och bastat, kollat på tv och snackat.. Ååh det har varit två superduper roliga dagar! Vi har så roligt när vi är tillsammans <3 


Haha flumm ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />