Mary'' Tänk om Liseberg förstörs av Gudruns barnbarn?!


Om jag inte växer upp ska jag flytta till Liserberg. Där ska sova i en korg i parisehjulet medans det långsamt åker runt runt. Jag ska äta i parken där alla händerna finns. Då kan jag prova alla händer och se vilka händer jag skulle kunnat ha, (fast jag redan vet att mina händer är identiska med Lena Ph). När jag luktar svett tar jag en tur i Kålerado där ingen kommer ut torr. Om jag blir hångelsugen behöver jag bara gå in i Spökslottet och ragga upp nått spöke. Även fast de inte ens får nudda nån kan de inte motstå mina fastgjutna kaninöron.
Jag tror jag aldrig ska växa upp.

Peace ?


Kommentarer
Postat av: charming man

woho, jag kan gå dit när jag vill sedan när jag bor i götet! *:d

Postat av: ida

kan jag få bo där med? vi skulle kunna skjuta ner clownerna med vattenpistol

2008-05-15 @ 23:34:12
URL: http://totaldisorder.blogg.se
Postat av: Anonym

fler som gillar kanin öron...

2008-05-16 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />