Mary: Skattjakt



Igår gömde jag och Klas Mikaels täcken i M.Wesths gaderob. Klas är känd på Löp för att gömma andras täcken. I tisdags gömde han mitt täcke i Annas gaderob och jag letade som en galning. haha.
    Iaf, sen gjorde jag en skattjakt med massa lappar. Typ "kolla översta frysfacket" och där stod det "kolla i blomman på toan" osv. Sista lappen stod det "Fråga Fia!". Men eftersom Fia gick och la sig innan Mikael satte jag en lapp på hennes dörr "Sista tipset. M.Wesths gaderob. Mvh Mary och Klas". Håhå, han hittade antagligen lapparna eftersom jag blev väckt halv ett av massa knackningar "du förtjänade att vakna, Mary". =O

Nej, nu ska jag leta upp en ny outfit, för snön har lagt sig över Sollentuna.

image3319


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />