Fia ;D

Efter intervjun gick jag till en frisör som fixade till min höstack till en lite annorlunda frisyr, till skillnad från de vanliga fiaklippningarna. Frisören tyckte att jag hade så tunt och livlöst hår och frågade omjag gick med på att hon klippte till en frisyr. Min första tanke var " varför inte".. Jag gav henne fria händer men sa att jag ville kunna sätta upp håret i tofs :) Det var lite pirrigt att veta att man skulle gå ut därifrån med en ny look.

Nu sitter jag här nystylad med lugg och spretigt uppklippt. Vet inte riktigt vad jag tycker om det ännu men familjen tycker att det är fint, " Klippte du dig innan intervjun" Svar:nej " Okej vad synd för det där var riktigt coolt"'

image3359

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

snygga brillor, va tycker du om min fredags shopping?(= ha en underbar fortsatt kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />