Fia ;D

Sitter på Sannapannas rum och muppar oss! Vi lyssnar på våran favorit Björn Gustavsson, klockren kille!

Varje torsdag har vi gemensam samling innan träningspasset och idag hände en ganska rolig sak. Sara frågade om några kunde ställa upp som funktionärer. Jag och Mary anmälde oss genom att jag räckte upp handen och sa
" Jag och Mary kan vara funktionärer"
Då sa Richard " jaha så ni måste göra alla saker ihop, är ni en person?"
Jag: " Nej men vi skulle egentligen ha bloggmöte den onsdagen"
Mary " Ja vi har det varje onsdag, för att bestämma vad vi ska skriva inför veckan som kommer"

Vi tänkte inte mer på det utan trodde att alla förstod att vi inte var allvarliga, utan att det var ett skämt! Men tydligen inte. Vi var inte nere på middagen utan vi var på Löplabbet och köpte skor. Sen fick vi höra att folk hade diskuterat våra bloggmöten, som dom trodde att vi hade, vid middagen..

Nu vill jag säga till er alla som inte förstod att vi skämtade: DET VAR ETT SKÄMT!

image3320


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />