Emmy ;D

"Hej världens bästa Emmy. ÄNTLIGEN får jag tag i dig du verkar ha mycket för dig hela tiden, busy woman det gillar vi. Jo de är så att jag har löst alla dina problem, du ska sluta använda vita strumpor för då slutar det göra ont i tån. Sen så har jag fixat ett sommarjobb/helgjobb som du kan bestäma helt vilka tider du vill jobba och självklart förstår vi om du behöver ta ledigt för en träning eller tävling, inga problem. Dessutom har jag pratat med coachen i USA, du behöver inte skriva de där proven för det spelar ingen roll vad du skriver för du kommer dit iallafall för du är så himla grym på att springa. Dessutom så ligger det en skräddarsydd studenklänning med matchande väska och skor inne på din säng imorgon direktimporterade från Italien. Och jag har anställt en liten etta som frivilligt gör alla dina kommande läxor i skolan om att du hälsar på den i skolan och smittar av lite av din stjärnglans. Föresten så finns det inte en enda biljett kvar allt sälja till skivan, dom gick åt på mindre än fem minuter, folk slogs till och med för att komma åt en. Så nu har du INGENTING att oroa dig för"

Jaja drömma går ju...


Kommentarer
Postat av: M

Drömmar kan slå in.....

2008-03-04 @ 20:11:48
Postat av: matte

emmy du är för rolig!! Kom ihåg att allt kommer att lösa sig..tror mig!!

2008-03-05 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />