Mary' vad tror du jag gör egentligen när regnet knackar på?

Jag loggade in på msn och förväntade mig att de vanliga människorna skulle vara inne. De man kan snacka med utan att börja en konversation med 'läget-görs-hargjort-skagöra-bla bla'. Där man hoppar över allt nonsen och börjar direkt med 'gissa vem som sov i min säng inatt' utan att personen i fråga blir knäckt när man inte börjar med 'lääget?'.
Alla dom var iaf borta ikväll. Synd, synd, synd.

Imån är många planer smidda (eh, smidna(?) whatever). Och om de ska falla in ska jag sova bums för mina senaste nätter har sömnen inte blivit långvarig.

Sweet dreams.


rosa t-shirt: Marys
rosa nagellack: Charlottes
rosa mobil: Sannas
rosa kudde: lekstugans
läcker hand: Lollos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />