Mary' Vad du inte visste att du ville veta.

Jag packar , igen.
Känns som det ända jag gör nuförtiden. Måste slänga iväg ett mejl till en journalist. Tänk om man kunde hitta jornalist man kunde lita på, en man kunde berätta alla de där små detaljerna för utan att den tolkar allt fel och det blir stora rubriker i LOKALTIDNINGEN!! Jaja, drömma kan man ju alltd.
På tal om drömma. Såg ni 800 m finalen i JVM på Eurosport? Jag säger bara WOW WOW WOW! Öberg kom 6:a på 2.05. Super! Jag skulle kissat på mig av lycka. Men wow:et är mer tillägnat rumänskan som vann. 2.00.06. Jag vet inte om ni förstår hur bra det är. Det är så bra så jag inte vet var jag ska ta vägen. Avundsjuk? Ja, inte lite heller..

Tillbaka till resväskan,
nästa stopp. Kalmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />