Mary

Hej hopp hemma i swe.

Idag har jag sprungit vid Temsen, suuperfint !!

Sen har jag varit pa en slags militartraning ocksa. Fast det ar vanliga dodliga dar. Da bossar de med en och man maste rora pa sig hela tiden och om nan star stilla maste alla gora typ 'totalen' i 30 sek. Sen var det typ manga stafetter asa med. Alla var imponerade av hur fort jag sprang, haha. Det fanns tre olika grupper, bla- de som aldrig typ har rort sig, rod- de tranar mycket o typ springer marathon och gron -multisportare. Jag tog pa mig en rod vast men sen visade det sig att jag var battre an de grona. Hahah, men det var skitkul. Har inte haft en san rolig traning pa lange. Synd att det inte finns i swe bara..

Har shoppat lite med. Till mig, Sanna, Fia, Emmy och Lollo. Lovely things. !!


Hanna o jag =)

Kommentarer
Postat av: Louise

NIIICE Mary, drar till london bara sadar.. :) har du lart dig ngn engelska da? haha jag traffade charlotte for nagra dagar sedan; riktigt trevligt.. ursakta cp tangentbordet

2008-07-07 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />