Fia ;D

Ikväll har jag varit i stan med Carro och sen kom Lollo och gjorde oss sällskap när vi gick för att fika.

Först gick jag och Carro runt lite på stan och jag tjatade hela tiden på hur hungrig jag var så vi gick till slut till tacobar. Mums! Sen kom Lollo och då gick vi och fikade, mycket trevligt! Massa snack blev det såklart, jag fick höra en hel del från deras Magalufresa, jag skulle också vilja göra en sådan partyresa någon gång bara för att ha varit med om det! Det är många som åker iväg på somrarna och festar,  jag har hört massa historier och snart är det väll dags att man själv är med och gör historia. Haha där fick jag till det ;)  Nej men det vore roligt att åka iväg på en sådan resa någon gång!!

Nu till något mindre roligt, min fot. Jag sprang på den idag men det gjorde ont varje steg jag tog... Jag snackade med min tränare Richard och han sa att jag skulle ta det lugnt fram till på måndag och käka voltaren. Jag skulle hitta på något roligt sa han, göra något och inte tänka på träningen. Lätt att göra det när jag verkligen vill träna!  Jag är helt knäckt, den här sommaren blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. FAN!

I helgen ska jag verkligen se till att hitta på något roligt, jag har redan två grejer inplanerade och sen kommer Emil hem imorgon. Den här helgen kanske inte blir så dum ändå!


PUSS PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: Alex

ja, angående soptunnan så skrev jag precis till en annan tjej att jag tycker att det behövs en liten färgklick på stan eller överhuvudtaget över allt, där det är lite grått och trist. jag tycker att det borde vara tillåtet. vissa människor kan inte, utan bara förstör och gör det fult.. antingen gör man ett bra jobb och noggrant, eller så tycker jag att man ska låta bli.

vet du, jag ska köpa special-pennor i en butik här i stockholm, på söder.. och så ska jag åka in till stan mitt i natten och måla loss. det skulle vara jätte kul om man såg någon som fotat eller kommenterat i en blogg:D

Kram på dig, fin blogg du har förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />