FIA

Min fot gör superont och jag har bestämt mig för att lägga ner tävlandet och tränandet för den här utesäsongen. Den som började så bra på 2.11 och så slutar den såhär, det känns riktigt jävla surt!

Jag är otroligt deppig vilket kanske märks i mina inlägg, jag tränar ingenting nu för jag har helt enkelt ingen motiviation att köra massa alternativt nu innan operationen för efteråt väntar ännu mera alternativpass. Jag ska ta tag i mig själv snart, men jag behöver lite mera tid för mig själv. Jag måste få må bra och hitta motivationen igen innan jag börjar träna.





Kommentarer
Postat av: Tessan

Förstår dig precis Fia. Mina tår suger hästballe och motivationen för den alternativa träningen infinner sig inte lika självklart som förut. Tog därför några dagars helvila. Jäääkligt skönt :) Du fixar detta ska du se...

2008-07-17 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />