FIA

OM KNAPPT 30 MIN FYLLER JAG ÅR!

Jag undrar hur många som kommer att gratta på ett sms.
Jag undrar hur många som kommer att ringa och gratta mig.
Jag undrar hur många som kommer att skriva ett grattismejl.
Jag undrar hur många som kommer att skriva grattis på msn.
Jag undrar hur många som kommer att glömma att gratta mig imorgon.
Jag undrar hur många som kommer att gratulera i förskott.
Jag undrar hur många som kommer att gratulera i efterskott.
Jag undrar hur många som kommer att sjunga för mig imorgon.
Jag undrar hur många som kommer att överraska mig imorgon.
Jag undrar hur många som kommer att vara extra snälla mot mig imorgon.
Jag undrar hur många som har skrivit ner min födelsedag i sina almenackor.
Jag undrar hur många som kommer att komma ihåg mig på min stora dag.

För imorgon klockan 22.10 var det exakt 19 år sen som lilla jag kom till jorden. Är det inte underbart?


PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />