FIA

Jag har precis tittat på tre avsnitt av sex and the city. Jag lånade boxen av Sanna och jag känner på mig att det kommer att bli mycket tittande under de närmaste dagarna. Den serien är ju bara så bra!

Idag har jag jobbat, jag åkte upp i luftballongen två gånger, det var riktigt nice. Jag kunde se globen! Yeah :)

Sen försökte K och A ge igen från mitt lilla rackartyg för några dagar sen när jag blötte ner dem, men de lyckades inge vidare då dom sa; Kom till vattenpaviljongen vid tre för vi behöver hjälp med en sak. Hmm vad tänkte dom göra ;) Haha såå dåliga, lite bättre kan ni väll?!

Efter jobbet kom Emmy och hämtade mig sen åkte vi hem och käkade middag och sen åkte vi till Sanna. Vi åkte runt lite i bilen och snackade massa och sen släppte vi av henne hos F och åkte vidare hemmåt. Det var riktigt roligt att träffas igen, det var bara Mary som saknades annars var hela gänget samlat.

Nu ska jag sova för jag är trött, men vi hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />