Emmy - SEGER OCH NYTT PERS!

Jag ÄLSKAR att springa, särskilt är det går bra ;)
Igår sprang jag förtävlingar på DN-galan på stockholm stadion. Det var perfekt väder (springer alltid som bäst i solsken) och dessutom hade jag draghjälp hela vägen :) Jag sprang 800m i b-heatet och såhär gick loppet till...
Jag la mig typ fyra efter ingång på gemensam bana, sedan så placerade jag mig som trea inför klockringning. I kurvan efter klockringningen så såg jag att ledartjejen fick en liten lucka. Så då jagade jag i kapp henne och la mig bakom henne som tvåa. Jag hörde speakern säga "nu har Emmy Koskinen i den gulsvarta dräkten gått upp till en andra plats". Jag var påväg förbi ettan redan när det var 200m kvar men så ringde det en varningsklocka bak i huvudet på mig och jag hörde min tränares röst säga "du får inte gå om tidigare än 150m kvar", så jag höll mig kvar bakom ettan. Sedan på upploppet så sprang jag förbi henne och då hörde jag speakern igen säga att det här kan bli en tid runt 2.10 kanske till och med under!!!! Då tänkte jag nu jävlar och så sprang jag allt vad jag hade först över mållinjen och såg att sluttiden blev 2.11.45 vilket innebar NYTT PERS!!!! Åh jag blev så himla glad :D Men det bästa är att det kommer mera...

Inmarsch

Stegring

Starten

Påväg att täppa igen luckan

Efter loppet med min coola nummerlapp

Kommentarer
Postat av: ciissii

GRATTIS EMMY!! Du är så grym!!! Du är så värd detta, allt slit ger resultat, härligt va?! :D pussss!

2008-07-23 @ 11:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />