Emmy ;D Kan man ha sådan tur?

Det här var dagens horoskop:


PENGAR/ARBETE:

Nu finns chansen till mycket pengar. En liten lott vore kanske inte helt fel idag!

Och gissa vad, ni kommer aldrig att tro det. Men sist dte stod så i horoskopet så testade jag och skrapade en lopp och då vann jag! Men idag så trodde jag nästan inte på det själv, jag skrapade en lott och vann! Men det roliga var att jag gick och köpte en lott för priset och då vann jag igen och återigen bytte jag det mot en ny lott. Då tänkte jag att nu kan jag ju inte ha sådan tur att jag vinner igen... men guess what I DID!!! Haha tre gånger i rad vinst!!!!
Fia vann också tre gånger i rad på sina lotter, men hon är ju född i lejonets tecken hon med...

Något annat lejon som har vunnit på lotto idag? Annars så är dte bara att springa iväg till närmsta kisosk för klockan är inte riktigt 24 än!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />