Emmy ;D JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!

Jag hade uppkörning idag och det gick jättebra!!! ÄNTLIGEN har jag klarat det, efter 23 körlektioner, en teorikurs, teoriprov, halkbana, mycket gråt och nervositet och mycket träning så har jag äntligen körkort!!!!!!!

Jag har uppkörning i Sollentuna. Jag fick först göra en säkerhetskontroll därefter körde jag i cirka 35 min och när vi kom tillbaka så sa inspektören "jaha då får jag väll gratulera till körkortet" och då började jag gråta och kunde inte fatta att dte var sant.

Jag har inte hunnit sitta i en bil och köra själv ännu utan efter uppkörningen åkte jag direkt till jobbet, sen hem, äta middag och sedan åkte jag en runda med mamma och Fia till ica maxi och till mcdonalds för att handla glass och fira mitt körkort. (jag åt dock ingen glass för jag skulle hem och träna). Nu kom jag precis ut från duschen, ska nog gå och sova för jag är fruktansvärt trött efter den här långa och innehållsrika dag!!!

Kommentarer
Postat av: M

G R A T T I S :O). kanon bra jobbat <3

2008-07-16 @ 23:58:37
Postat av: ciissiii

Alla mina GRATTIS!!! va kuul för dig! :D

2008-07-17 @ 09:42:05
Postat av: Johanna

GRATTIS EMMY!!!! :D

Postat av: Emma J

grattis:D:D:D:D

2008-07-17 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />