Emmy ;D Glassoholic

Jag trivs väldigt bra på jobbet, synd att det snart är över...

När glassar går sönder så brukar vi äta upp dom istället för att slänga dem haha men ibland kan dte bli liite för mycket glass så då anordnar vi olika lekar för de andra grupperna. Vår favoritgrupp att anordna lekar med är utställningsfolket för dom är dom enda som tycker om våra lekar och påhitt. Idag så bestämde jag och J och C oss för att leka lite med min kära syster Fia. Det var nämligen så att vi hade en daimstrut som hade gått sönder och då la vi den i frysen och slog vad om hur fort Fia skulle komma och hämta den...

Det tog två minuter och såhär löd sms:et



Fias ursäkt till varför hon kom så snabbt var : "jag sprang INTE jag var bara i närheten..."
Jojo det brukar låta så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />