Mary - vad vi kan göra men som vi inte gör.

När jag kollade igenom en hel drös med bloggar fann jag denna på Rikkes blogg. Den är galet roligt, inte rolig som man skrattar men de har säkert övat ett jävla bra tag (om de inte är ihopklippt såklart). hmm, jaja. Jag kom på att detta kan vi ju göra på Löpet. Vi kan ta vilken helg som helst när dötiden svämmar över och göra en remix på den här videon. Är ni på, kära gamla överenergiska hurtiga löpare? ;D


psst, dubbelklicka på den så kan ni se den dirket på youtube. Då hackar den inte. =)

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, denna är ju så jäkla cool. Jag är på att testa ;) Nästa helg! ;)

Postat av: Emmy

Men halllååå när jag sa att vi skulle göra denna videon så var du inte alls på! Kommer du inte ihåg att jag pratade om den före läänge sen ;) haha jo men det skulle vara askul!

2008-01-25 @ 12:26:47
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: alexandra

haha, sjukt rolig film jue :P

2008-01-26 @ 19:09:43
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />