Mary -Mattebokens äventyr

Yeah,
nu har jag och min mattebok tillbringat cirka 7 min i torkskåpet är på Löp. Då är man som en ny människa och alla leder är uppmjukade. Ni förstår eftersom Löpet (läs igloo) är så himlans kallt under vintern (på sommaren är det tvärtom) kom jag och min mattebok på att man kan tillbringa några varma stunder i torkskåpet.

 Vi (jag och min mattebok) kom på det alldeles nyss då jag råkade spilla vatten över matteboken och bestämde mig för att torka han, på köpet blev även jag varm. Galet skönt, då jagannars bara brukar vara varm på träningen.

Åter till plugget,
see yaa.


Du och jag, miniräknaren. (Matteboken gör bara livet svårt!)

Kommentarer
Postat av: Micke

säg inte att du på allvar satt i torkskåpet? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />