Mary - Löpnytt

Kollade ett avsnitt på Lost precis, det var jättejättejätteläskigt. Som tur var satt Mikael här vid datorn och hörde mina skräck-skrik. NOT! Som om Löpets datanörd nr1 skulle bry sig ändå. När jag sa att det var läskigt orkade han dock vrida på huvudet och flina lite innan gick in i datans värld igen. Sorgligt.

Vad händer annars på Löp då?
  Jo, killarna i ettan hänger i styrkan efter löp-passen för att samvetet känns bättre då. Då har man iaf tänkt tanken att göra lite bollövn eller rörlighet. Istället kickar man boll och dunkar varandra i ryggen. Manligt.

Idag hade vi en icke-löpare med på cykelpasset. Självaste Mia påklädd i Marys träningskläder. I styrkan lättade hon upp stämningen och fick upp våra självfötroende med många wow, wow, wow. Galet roligt.


Mikaels ordsspråk..

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag är då inte en datanerd! :@ Eller jo det kanske jag är. Men jag skriver inte onödiga inlägg, eller vafan det göt jag ju också -.-

Fan vilken misslyckad kommentar, men jag är mållös över ditt beteende, oacceptabelt Mary :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />