Mary - Kära gamla roliga Löp!

David, Adam, Mickan, jag och Iversen gick upp för trappan i den runda trappuppgången på Löp. Några trappsteg upp står Matte och pillar med sin ipod.
Mary: - Varför står du här och trycker i hörnet?
David: - Mary, det finns inga hörn här!



Jag håller på att vika mina lakan medans Adam kollar på tv i rondellen.
Mary: - Adam, vill du hjälpa mig att vika lakan?
Adam: - Javisst.
Adam går då runt åt ena hållet i rondellen och jag går åt andra hållet. När vi har gått runt ett halvt varv undrar vi båda var den andra är. Vi vänder då och går tillbaka går tillbaka till utgångspunkten. 
Mary: - Men var är du Adam?
Adam: -Jag är här, var är du?
Tillslut så finner vi varandra och kan vika lakanen.



Roligt vi har på Löp va? ;)

OBS. Ibland är det bra att krydda sanningen. Ta det med en nypa salt (och peppar).

image2918
MARYSQUARE ;D

Kommentarer
Postat av: Majzaaan

Näää! :o MARIAtorget om jag får be!

Postat av: Micke

haha... david är för rolig ibland :P

2008-01-16 @ 15:13:57
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />