Fia ;D

Idag har jag bara haft två lektioner men den här dagen har ändå varit hemsk!
Jag råkade ta fel lås och låsa mitt skåp med mattes lås precis innan sista lektionen. Matte hade tydligen letat jättelänge efter det och jag hade letat efter honom. Mitt lås hade ramlat ner i min väska och då tog jag upp ett lås på golvet som visade sig vara Mattes lås, men som jag trodde var mitt lås. Hoppas att ni hänger med ;)

Nu ska jag sova en halvtimme, för ifall jag ska hinna med allting ikväll behöver jag lite energi. Somnade på nkb eftersom läraren visade en jättegammal och tråkig film, det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna..

Hur har eran måndag varit?
Är måndagen en bra dag för er eller en jobbig/tråkig/hemskt/förjävlig dag?

189563-3016
Röda&rosa samlingen.


Kommentarer
Postat av: lena

jaha men aj då du. min måndag har varit ganska okej måste jag säga, ungefär som lördagen eller söndagen:) nöjdare lena haha
hoppas du hinner allt i kväll pusspusspuss"

2008-01-28 @ 16:27:48
Postat av: julia & josefine

till mary:
du vann våran tävling :) du får välja vilket pris du vill ha (se bilden den 20 jan), sen mejla din adress till [email protected] :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />