Fia ;D

Tjejmiddagen hemma hos Majzan vart riktigt lyckad! Det var en rolig kväll med massa snack och singstar. Och kan ni tänka er Majzan hade lagat maten som smakade mumsigt gott!  Nej nu var jag elak vi vet att du kan laga mat Majzan, ibland är du lite lat bara, som när du gjorde fiskpinnar i brödrosten...

Innan middagen var jag hemma hos Stefan och umgicks med honom och hans filckvän Madde, Robin tittade också förbi. Vi såg på bolibompa och  sen skjutsade de mig till Majzan :)

Efter kvällen hos Majzan följde jag med Carro hem till Marcus i Rotebro och snackade med några sköna grabbar. Hur mycket jag än vill unvika  samtalsämnet löpargymnasiet så går det bara inte!  På något vis kommer jag alltid in på löpargymnaiset och alla börjar ställa frågor om hur det är och blablabla. Samma sak varje gång! Visst  är det väll roligt att folk är intresserade ,men det börjar bli lite tjatigt att dra samma berättelse varje gång :)
Haha vad bitchig jag lät, inte meningen.. Måste bara säga att jag är en stolt löpare!

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att pluggat, har så himla mycket just nu... Ha det bra PUSS!
image2928
Micke jag vet att du älskar den här bilden :D

Kommentarer
Postat av: Micke

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />