Fia ;D

Eller tycker ni att jag ska byta rubrik till Tanten ;D. Måste bara få klaga lite, min jävla rygg vill ju aldrig bli bra! Jag fick ont onsdagen innan lovet och sen gick det över under lovet, men sedan körde jag ett tufft träningspass i tisdags och då kom det tillbaka. Nu har jag inte kunnat springa eller köra något alternativ pass sen i onsdags. Jag kan inte sitta för då ilar det och jag kan inte springa för då hugger det till. Vad fan ska jag göra! Jag har lärt mig att somna på rygg för att det går inte att ligga på sidan, ska jag lära mig att leva med huggandet och ilandet också?

Det har ju blivit bättre dag för dag men det är ju fortfarande inte bra! Hur länge ska jag vänta, vad ska jag göra?

Skador hit, skador dit! Alltid är det något! Någon som känner igen sig?


image2929

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />