Fia ;D

"Jag gillar dig och det har jag gjort sen första gången vi träffades..."
Idag vaknade jag av att Åffi hoppade upp i sängen för att Emmy hade råkat släppa in henne. Aja det var bara att kliva upp och äta frukost. Efter det satt jag vid msn ganska länge och sen gick jag ut och sprang snabbdistans.
Nu har jag precis käkat middag och snart bär det av till löp. Jag skulle räkna massa matte idag men jag har haft annat för mig och sen har jag så mycket att tänka på just nu. Fick reda på en grej igår som satte igång mitt tänkande och funderande. Haha :) Nu ska jag käka apelsin och läsa min svenska bok. Pusspusspuss
"Du är så fin"



Kommentarer
Postat av: Micke

ja era små hundar är så jäkla söta =)

Postat av: Anonym

du...du är så fin...varför kasta pärlor åt svin...

2008-01-14 @ 08:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />